Tuesday, December 22, 2009

Tayar punye hal!!

Posted by SHIDA at 12/22/2009 09:19:00 AM
aisehhh..lupe nak update blog..ahakkzz..
kisah di hari ahad yg lepas..tayar punya pasal..
aku ngan ela pegi membuang masa la kononnye..pegi OU..tp xde arah tujuan..mengikut rentak kaki.. pssstt,cam aku ngan dak hairan ari tu la..hakhak..
konon carik benda tp xde la kat OU..padahal belambak2 kat sana..timbul idea g jusco kepong lak..
ishhh..berbalik kepada cite tayar..
b4 nak g ou,aku g isi minyak kat shell kepong..jalan nak kuar kat ctu dah la jahanam gile..terpaksa memperlahankan pergerakan kereta..abis sopan aku kuar simpang..tetibe..POMMMMM!!
aku pandang ela..ela pandang aku..dah pulak..pe benda yg meletop..tgk kiri kanan..stabil lg..keta pon x terpusing..x kemek..
lorrrrr...tayar trelar yg membawa kereta meletop..dah la bwk laju nak mampos!!sib baik la serpihan tayar die x melayang kena keta aku..klau x..adehhhh la..
tu satu cite..cite lagi satu..lps g ou,konon nak merayap kat jusco kepong lak..
mase kat traffic lite,aku toleh kat keta sebelah..amoi tu lambai2 kat aku..pelik gak..nak berkenalan ke..hakhak..pstu die tunjuk kat tayar..pe lg..ela selaku penduduk kat seat sebelah..mengeluarkan kepalanya di tingkap lalu melihat keadaan tayar.."sah babe..mmg xde angin"..
xpe la..alan2 dah sampai,konon nak masuk jusco dulu..balik kang baru pikir..so Q la nak amik tiket parking..ati aku lak x sedap.so buat keptsn balik je la..tp b4 balik g shell pam tayar dulu..ok lak.xde plak nak kempis blk..last2 g giant,mkn..shopping kat sana je..x berbaloi lgsg..hahaha
bile sampai umah,aku pikir balik apsal tayar tu xde angin sbb b4 kuar aku dah usha dulu..
adakah APEK yg rebut jalan ngan aku masa kat OU pancitkan tayar keta aku:-? jeng..jeng..jeng

0 comments:

Post a Comment