Monday, April 26, 2010

Bengang Weh!!

Posted by SHIDA at 4/26/2010 03:53:00 PM
Bil api umah atok aku bulan ni hampir mencecah RM200>>RM198++..
Tp camne leh cecah sampai banyak tu?
Nak kata pasang aircond,dinding pon kayu lobang sana cni..nak pasang aircond menda?!!

Aktiviti harian aku yg menggunakan letrik?

Pg g keja,blk tghari xde bukak tv pon..
Pstu g kja blk..
Ptg tgk tv on 6pm-8pm
Pstu dah masuk bilik.
On laptop pon kekadang je dr pkl 8 lebih sampai pkl 11pm-12pm
Cas henpon?mesti la
Pstu pasang kipas.
Pstu tdo.
Basuh kain?Pakai mesin?TAK!!!aku basuh guna tangan hokayy!!

Utk bulan ni,minggu pertama aku xde pon..g bercuti.so aku xde guna letrik pon kan..
Every week,ari jumaat blk KL..isnin baru blk semula ke kampung.

Segala aktiviti aku ni bole cecah sampai RM200 ke??
Bengangnya WEHHHH!!!!

0 comments:

Post a Comment