Thursday, April 15, 2010

Semalam - satu hari yang sangat penat

Posted by SHIDA at 4/15/2010 09:51:00 PM
Tgh syok wat kja (mmg layan gile la) tetibe guru besar kol..

GB : Shida,awk dtg PPD skrg jugak!
aku : Ha??!!skrg??nape?
GB : sy perlukan pembantu!

dolllll btol la guru besar ni..aku dah la x penah g PPD tu..dgn senang lenang die suruh aku dtg sorang..haha
bile dah sampai kat bilik mesyuarat,die panggil aku ke depan..berdepan dgn guru besar dan pengetua sek daerah sabak bernam..owh no!!
dengan tersipu2 kambing aku ke depan..adoii la..
Puan Kee..Puan Kee..

dan semalam jugak aku kna amik alih tugas utk setlekan program NKRA..
dah la meaning NKRA tu pon aku xtau pe benda..haha..lawak2..
pastu kna kejar semua GPK sek aku untuk dapatkan maklumat dalam kadar segera..
dah la smlm aku pkai heel 3 inci..3 inci tu!!!
kna lari sana sini..sib baik dah biasa pkai..klau x..mau tegolek masuk parit..haha

Puan Kee..Puan Kee

0 comments:

Post a Comment