Friday, July 30, 2010

Aku kah yang SENGAL?

Posted by SHIDA at 7/30/2010 03:20:00 PM
Aku baca paper METRO..Actually aku bukannya baca sangat isinye..Aku baca tajuk je..Kalau best baru aku teringin nak baca.."Tunang kene rodok ngan botol deodorant"(aku blasah je tajuk ni sebab x hengat..haha)..Ha,kalau korang tgk tajuk camni,korang mesti nak baca jugak kan?

Tapi aku lebih tertarik dengan iklan2 di muka ahkbar(agak skema yer ayat aku). Tambang murah Air Asia..Lorenzo buat jualan murah..Tapi mata aku tertumpu pada iklan Olympus model T-100 dengan harga RM399. Kat situ die ade tulis bateri LI-ON

Aku : Babe,bateri LI-ON tu camne?

Ela : Macam bateri SIN-GA gak la..

*aku terpaku sekejap dengan jawapan die..Nak ku sepak,tp kitorg berchatting je!

Ela : Cuba ko tgk bateri vege..

Aku : Jap..dengan segera aku search.

*dengan selamber aku type VEGE BATTERY kat google search

Aku : Ada yang nak kena sepak untuk kali kedua ni!!

Korang nak tau aku jumpe ape?
Korang type la sendiri mcm yang aku type..Bila dah dapat,letak kat comment aku yer!

0 comments:

Post a Comment