Wednesday, July 28, 2010

Kopak aku!

Posted by SHIDA at 7/28/2010 05:06:00 PM

Ye..aku sampai hadkan penggunaan barang2 untuk jimat..Tapi bole tahan sampai bile ek?

Item pertama aku yang hampir habis...ACNE SOLUTIONS..kena pakai setiap 5 jam..Tapi tgk keadaan cecair tu semakin kurang, terpaksa la aku picit ckit2..


Item kedua yang hampir habis..MOSTURIZING..haiyarkkk..bape ratus dah ni..

Ha..aku punye soap dah kena potong ngan mama aku lak..Sebab die punye cleanser dah abis..:-w
Aku suruh beli baru,die tanye bape..Paham dah..aku la gamaknye kena belikan.."Xpe ma,kasi potong saja itu soap"..haha

Yang lain-lain,bole pakai lagi untuk beberapa bulan..Haiyarkkkkkkkkkk..apsal mahal sangat menda alah ni..

Nour Rean,awk pakai makeup remover yg mane?sy nak bg kat awk ni..sebab sy xleh pakai jenis ni..Kalau sama sile roger sy yer..



0 comments:

Post a Comment