Saturday, October 9, 2010

Bahagia Itu Indah

Posted by SHIDA at 10/09/2010 10:54:00 AM
Betul ke bahagia itu indah? Indah yang bagaimana? Bagaimana kalau bahagia itu semakin pudar dan terus hilang?

Jiwang siot..khokho

Aku rasa aku sedang bahagia sekarang.. Bahagia dengan hidup aku.. Bahagia dengan keluarga aku.. Bahagia dengan rakan-rakan aku.. Bahagia dengan kerjaya aku.. Dan bahagia dengan ...............................

Yang menjadi persoalan.. Bahagia aku dengan ........ Sampai bila aku boleh merasai kebahagiaan itu?


Bila sedang bahagia, jangan lupa masa akan datang. Oleh itu, aku sentiasa kena bersedia dari segi mental dan emosi. Ini kerana aku pernah merasa kecundang dengan kebahagiaan itu suatu masa dahulu. Dan kini, ia datang kembali. Dan aku pasti merana itu pasti akan datang juga. Life must go on, rite?

Bila dah merana, apa yang perlu aku buat? MERAUNG la..Apa lagi..Hahahahaha


Handnote : I can control myself..:) YES!! Shida, U can!!!!

0 comments:

Post a Comment