Friday, March 18, 2011

Kisah seminggu yang lalu

Posted by SHIDA at 3/18/2011 05:31:00 PM
Disebabkan aku dah seminggu x online n tak jenguk blog, kali ni aku nak update banyak2 story..(Banyak sgt ke storynye?)
Last weekend aku balik Johor sebab kazen 'istimewa' aku kawen. Istimewa?Memang istimewa..Jap jap...Upload pic kawen dia jap..


:) Pasangan OKU (penglihatan)..Tapi ensem la pulak kazen aku ni...haha..Congratz Mi..Walaupon aku tua dari ko, ko gak yang sampai seru dulu..Adehhhhh!
Member2 kazen aku ni datang dari KL satu bas tu..Sangat meriah..Walaupon diorg OKU, tp aku tersenyum melihat keletah diorg. Macam-macam ragam..Tak semua yang buta..Ada yang rabun-rabun ayam..Sebab aku tenganga time diorg sampai..Bole jalan laju je..Perghh..Kagum-kagum..

Tiba la masa untuk aku mengambil kesempatan..Cewahhh...Ayat propa je ni..
Dalam ramai-ramai yang OKU tu..Ada la sorang yang cute jugak wajah dia, nice to see la..Aku mmg x bole klau lelaki malu-malu ni, lagi syok nak kacau..Miahaha..
His name is Jep..Tetibe lak tukar language.Apsal? Ha, Jep ni asal dari Sarawak tapi bekerja di Semenanjung. Tak silap aku dia ni cikgu kot. Aku xde la menanya sebab dia malu-malu..So aku double malu-malu la..ngeee :D~
Dia memang nampak macam normal tapi anak mata dia agak bersepah klau memandang sesuatu..Camne nak terangkan ek?Ah...Abaikan je la..



Ha..Tengok...Ensem kan....Hehe (mode : miang)
Sebenarnya aku rasa aku macam di bawah pengaruh alkohol lak masa ni sebab aku menggedik di hadapan mama aku! Ampun ma..Anak mama tak gedik tau..Tapi memang camni la perangainya...Haha..Mama duduk atas kerusi sambil menggelengkan kepala dan tersenyum =))

Selama aku dua hari kat umah pakcik aku ni, dua kali la jugak aku g tepi pantai..Sebab 15 minit je dari umah kan..Hehe
Gaya macam nak terjun je dalam laut tu..Tapi......
Malas la pulak bila fikir-fikir nak tukar baju lepas naik dari laut nanti..So aku duduk tepi pantai sambil conteng-conteng pasir..Posing2 maut (maut ke?)





Terpaksa di hitamkan di atas sebab MALU!




0 comments:

Post a Comment