Saturday, March 19, 2011

Oh tidak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Posted by SHIDA at 3/19/2011 03:21:00 PM
Hari ni sepanjang hari aku duduk umah..Kemas bilik la, lipat kain la..
Tapiii... Aku mengalami tekanan yang amat sangat..Tekanan emosi,perasaan,jiwa, pe lagi?
Bulan 5 nanti aku,family n rakan2 nak g Bandung..So aku cite la serba sedikit pasal penginapan kat sana (Maklumat dari Ela).
Tapi yang buat aku jadi tekanan...Huwaaaaaaaaa



Mama : Nanti kat sana beli barang2 kawen je la.

Aku : Dah tu, pengantin lelaki tak nak beli kat sana gak ke?

Aku nak jerit ni!!!!!Beli barang kawen tapi anak mama yang mana satu nak kawen? Aku ke? Sape nak jadi pengantin lelaki nya? Aku nak JERITTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT!!!!!



Ok Shida..Rileks...Rilekss..Tarik nafas.....Lepas....Tarik nafas....Lepas....Tarik nafas lagi...Tarik....Jangan lepas!!!


Carik ketenangan jap...Korek idong!

3 comments:

Miszy Cat on March 19, 2011 at 3:58 PM said...

dinda....korek idung!!!aiyoooooo..korek idung tu nikmat n bahagia ek :-ss=))=))

SHIDA on March 19, 2011 at 4:18 PM said...

@Miszy Cat

bahagia wooo kanda..cuba kanda x korek idong sehari..mesti rasa tekanan kan..=))=))

papaYA on March 28, 2011 at 5:50 PM said...

Weh, aku pun gi Bandung bulan 5. 15-18hb.. :)
Honeymoon kedua, jangan jeles.. hehehehe

Post a Comment