Monday, March 28, 2011

Tergesa-gesa!

Posted by SHIDA at 3/28/2011 01:15:00 AM
Memang x penah aku buat perkara macam tadi la!
Asalnya plan nak antar mama g dinner kat Legend Hotel, tapi mama kata bawak je baju mana tau ada kosong. Fine, dengan tergesa-gesa capai baju, selendang, beg makeup, perfume..Haha
On the way nak sampai kat hotel, mama kol member dia kat sana..So dengan rasminya aku layak untuk masuk ke function tersebut..Haha
Tapi!!!!!
Aku pakai tshirt ngan seluar je! Sempat ke aku nak siap2 ni?
Fine!
Sampai parking, aku terus bukak tshirt dalam kereta (Bayangkan cepat!)
Tapi aku pakai inner la..Haha..Sib baik tema Hikayat 1 Malam, so aku sarung jubah je la..
Anak tudung lak xde!!!Dengan selamber aku pin je la selendang tu tanpa anak tudung..Pastu selempang ala-ala makcik gitu..Haha
Lepas register, aku terus g Ladies betulkan balik selendang aku.. Aku just tempek muka ngan bedak n eyeliner je..Yang lain-lain?Forget it..Haha
Yang penting aku dapat makan..Miahaha..




Ok..aku nak upload pic yg aku makan tadi..Ngee :D


Four Hot & Cold Combination



Braised Shark's Fin Soup with Crab Meat



'Fong Sar' Baked Chicken on Garlic Sauce



Steamed Seabass with Imperial Soya Sauce



Buttered Prawns with Carry Leaves



Stuffed Chicken Sharwarma in Pita Bread



Fried Rice with Garlic



Ice Longan with Sea Coconut



Kurma Cake

Aku tanya kat mama, satu meja bape RM? 1 meja = RM1k ok!
So klau aku nak buat majlis resepsi ala-ala Arabic Night kat sini leh tak?

Perghhh...Berangan je la ko kan Shida!!!

2 comments:

papaYA on March 28, 2011 at 5:45 PM said...

Kagum ko bleh ingat semua nama makanan..

SHIDA on December 22, 2011 at 9:56 AM said...

@papaYA - apsal lak x ingt,sebab sempat capture menu..hakhak

Post a Comment