Tuesday, April 19, 2011

Blogwalking

Posted by SHIDA at 4/19/2011 02:19:00 PM
Assalamualaikum..
Arini aku terasa mcm nak update pasal blog yang aku suka nak intai..

Semalam, aku jalan-jalan kat blog gadis ayu yang suka bermakeup (maybe)..Nape aku cakap camtu? Sebab aku intai gak channel dia kat youtube, siap ngajar camne nak makeup dengan cara yang paling simple..Akak suka dikkkkkk..




*sori dik..Akak amik sekeping yer pic kamu..;)



*sumber - Blog Beliau



*sumber - Blog Beliau

3 blog gadis-gadis ni la yang sempat aku terjah semalam..
Sebab aku suka tgk kekreatifan diorg memakai hijab yang pelbagai fesyen kot..;)

Apa yang aku nak mengarut dlm post kali ni ek..Takde idea ekteli..Haha

Ok la..aku nak sambung terjah blog org lain lak..Daaaaa..See u next time.... :-h

0 comments:

Post a Comment