Sunday, February 12, 2012

Rindu

Posted by SHIDA at 2/12/2012 11:59:00 PM
AL-Fatihah..Semoga rohmu ditempatkan bersama orang yang beriman...
Cik Acit..Kite rindu sangat kat Cik Acit..

Klau kat opis, kadang2 kite nanges sebab teringat kat Cik Acit..
Dulu Cik Acit selalu call kite time kite tgh kja..
Kite wat kja sambil gelak2..
Kadang2 malam2 Cik Acit call kite saje2 ajak borak..

Time kite kat PJB dulu, setiap hari Jumaat mesti Cik Acit datang amik kite..
Pastu hari Ahad antar balik kat hostel..
Kalau Cik Acit penat drive, ganti kite pulak yg drive..Kite x kisah pon..

Bila kite balik kg,kite mesti terus pegi serbu umah Cik Acit..
Nak dengar lawak Cik Acit..

Sekarang semua jadi kenangan..
Bila kite balik kg, kite dah x nmpk bayang Cik Acit..
Kite dah x dpt dengar suara Cik Acit..
Kite dah x dpt main msg2 omputih ngan Cik Acit dah..



Kite rindu kat Cik Acit~





2 comments:

rohaida mohd esa on February 19, 2012 at 6:42 PM said...

kita smua rindu kat cik acit kan, alhamdulillah semlm cik idah buat kenduri arwah 100 hari, w/pun cik acit dah x de, kwn2 cik acit still dtg n borak2 smpi mlm...

SHIDA on February 20, 2012 at 10:24 AM said...

Alhamdulillah...Kak Ngah,berdosa tak klau kite mcm x bole terima yang Cik Acit dah xde? :(

Post a Comment