Wednesday, August 3, 2011

Salam Ramadhan

Posted by SHIDA at 8/03/2011 09:48:00 AM
Assalamualaikum..

Selamat berpuasa semua....
Dah masuk hari ketiga berpuasa baru aku nak wish kan..
Sebabnya baru hari ni aku terasa nak update blog..Hahaha

"Bulan Ramadhan benar-benar memberikan pulangan yang besar dan ibarat pasar untuk dagangan ke akhirat"

So Ramadhan kali ni aku berazam untuk khatam..Insyaallah, even xde masa aku kena curi juga masa..Betul tak? :)

Ok, nak ubah topik jap..

Semalam, Ika ada tanya kat aku sape bopren aku sekarang..Warghh dik..ayat ko..Dah serupa aku ni playgurl.Stetment terlampau tu..Haha..Bila aku cakap xde, dia x caya..Apsal, pelik ke? Memang pelik..Tanpa lelaki siapa lah aku (ayat miang)..Wakaka

Buat masa sekarang ni, aku teman tapi mesra je..Belum sampai tahap serius..Dengan siapa? Biar aku je la yang tau..Malas nak kecoh2..


*Time happy diam, time sedih..sibuk meraung carik org...Shida..Shida..Hahaha



Quotes today : "aku ingin hidup yang itu. rumah biasa², tapi riuh memecah bulan.suami biasa², tapi teguh merangkul badan. hidup biasa², tapi kukuh menongkah taufan. itu bahagia aku.." - Intan

1 comments:

Unknown on August 3, 2011 at 11:57 AM said...

wowweeee...trus2x update nme i eh??peeewiiitt..bngga i jaaaap..hahaha..kmbang idung smbil mata dijegil..hahahah..pe pn..u ttp hot lerrr...jgn bmbang..klu dh jdoh tu xkan kemana...yg pnting sbar..eceeewahhhh..ekekeke

Post a Comment