Tuesday, November 22, 2011

Tahniah Malaysia!!

Posted by SHIDA at 11/22/2011 12:23:00 AM
21hb dan bermain di tempat lawan, ramalanku benar belaka..

Proud to be Malaysian!!!!!

Dulu memang rakyat Malaysia kurang memberi perhatian kepada pasukan bola sepak kebangsaan..Tak habis2 oversea punya..Man U la (aku la tu!),Liverfoooool la....Chelshit la...Opppssss...Terlebih sudahhhhh...Hehe

Kini rakyat Malaysia telah kembali ke pangkal jalan dan berpijak di bumi yang nyata (yg x sokong Malaysia tu mesti x sedar diri lagi)..Pape pon..Congratulation Harimau Muda!!!!

Menang bola sepak ibarat menang Sukan SEA walaupun Indonesia di tangga teratas sekali!!!

21/11/2011 ( 8.00 pm)

- Text kazen aku : Abg Ngah, jangan lupa update aku..Aku x dapat tgk..Huwaa..Kecewa~
Tak tenteram wei aku kat KUMON..Dengar diorg menjerit dari kedai makan..Seperti disiat2 hati aku ni ha (Ayat melampau sangat ni apsal?!)
Habis KUMON terus lepak ngan dak Ela..Nak menjerit, cover2 sebab kitorg macam salah tempat..
Kalau kat stadium tu kira macam duduk kat pihak Indonesia la..*Ela order makan tapi x lalu nak telan...Jantung dia jatuh katanya..Haha

Yang penting, bila dapat gol penalti yang terakhir kitorg jerit sekuat hati la..Pedulik ngan warga2 asing di sekeliling..Lalala..

*Sebak tgk diorg nyanyi lagu Negaraku...Sob sob sob

Khairul Fahmi, walaupon syg playboy, pernah putus tunang...I x kisah..I tetap sayang kat U...Foreber n eber...



Senyum...Tak perlu kata apa2.....Senyum wei...Senyum...Esok nampak warga Endon, sedekah senyuman ya...Senyuman yg SINIS!!! Lalala

0 comments:

Post a Comment