Wednesday, February 16, 2011

Layan Jiwa Di Pagi Hari

Posted by SHIDA at 2/16/2011 08:12:00 AM

Apa mimpi aku bangun awal harini ntah..Lepas solat Subuh,aku turun bawah..On Tv3, Malaysia Hari Ini. Pengacara Ally Iskandar dan Wardina sedang membicarakan tentang fitnah di Facebook. "Derita Fitnah Di Facebook". Seperti yang diperhatikan, kebiasaannya ramai yang meluahkan perasaan melalui fesbuk ni..Tapi kalau luah dengan ayat yang sopan dan santun, best gak la nak baca kan...Ermmm...
Ok, melalut..
Tukar mode..Zasssss

Pagi ni aku on fesbuk aku (bukan pagi ni je..tetiap pagi pon).
Seperti kebiasaan, aku hanya suka membaca wall orang je..Nak reply?Tgk topik masing-masing la kan..
Aku scroll dan scroll, tetibe aku stop kat wall Mimi Loma..Selalunya mamat ni post vc yang dia
nyanyi kat youtube. Tapi kali ni dia post orang lain punye lak..

Owh yer..Siapakah Mimi Loma?Jeng jeng jeng..

Seorang insan yang berjantina lelaki dan menetap di Singapura (promote..promote)
Mempunyai suara yang merdu dan boleh membuatkan gadis-gadis yang kuat menangis(macam aku) mengalirkan air mata bila dengar dia menyanyi. Motip????!!


*Mimi Loma @ Cumi1569

"Sorry U..I blom mintak izin lagi ni nak letak pic U kat cni"

Jap g aku bagitau la kat dia tru chat fesbuk..Hahaha

Ok, aku nak share salah satu vc yang beratus-ratus kat channel youtube Mimi Loma ni k..
Watch out!


Best kan suara dia? (gedik jap)
Alamak..dah pukul 9..Ok geng..Nanti aku sambung lagi..Mau dating ni..Hakhak

0 comments:

Post a Comment