Sunday, April 17, 2011

EA UIA

Posted by SHIDA at 4/17/2011 09:38:00 AM
Serius, arini dah start aku x kja..Aku rindu sangat2 kat korang..Tak tipu ni weiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!

"Sape jaga file arini?"
"Refreshment invigilator dah ambik ke blom?"
"Mane kertas soalan, x sampai lagi ni?"
"Malas la nak jalan2.."
"Bro, please empty ur pocket please.."

Bila lagi aku boleh dengar ayat-ayat cam kat atas tu yer?



Hanya dengan satu picture bole menggambarkan pasal kitorg semua..Even hanya beberapa hari ngan korang, banyak sangat kenangan yg boleh menggembirakan hati aku..Tak tension kot kja ngan korang..Huwaaaa...Bila nak jumpa lagi?


* Semalam hangout ngan EA UIA..Post akan bersambung ;)

2 comments:

lady dyha (",") on December 21, 2011 at 3:33 PM said...

rindu pada mereka semueeee termasok kamu cda....jom lepak umah akk sumer...kiter ber BBQ

SHIDA on December 22, 2011 at 9:54 AM said...

Akak!!!!
Kite pon rindu gak..
Hari tu time jumpa Aiman..ya ampun..terus keluar dari mulut..

"Aiman..rindunya kat ko.."

Haha

Post a Comment