Tuesday, July 12, 2011

Isabella

Posted by SHIDA at 7/12/2011 01:34:00 PM
Lamanya aku x update blog kan..Dalam kepala hotak macam banyak nak story..Tapi aku x mampu nak keluarkan..

Day : Tuesday
Date : 12 July 2011
Time : Lunch hour

Pagi tadi before g keja, aku sempat tgk tv..Drama Isabella di Astro Prima..Even drama tu ulangan aku tetap nak tgk sebab aku tak tgk pon tahun lepas..Hahaha

Ada satu ayat yang terkesan pada aku..

"Kalau kita teringatkan seseorang..Kalau kita mimpikan seseorang..Kita kena luahkan agar tak terpendam dalam hati..Nanti tension.."






Noted!

Aku mmg dah biasa wat camni pon..Haha..Lepas aku cerita je aku rasa lega,lapang..
Tapi lagi best bila aku luahkan terus kat org yang aku rindu tu..Pedulik hapa aku..Asal aku puas..Pastu bila dia dah reply, aku wat xtau je la..Lalalalala

Kepada insan2 yang sudi mendengar & membaca luahan hati aku..Thanx a lottttttt..

2 comments:

MENtega TerBANG on July 12, 2011 at 2:07 PM said...

same2 kaseh awk :)
ape gue jd kawan kn?

SHIDA on July 13, 2011 at 5:14 PM said...

awk...dlm ni pon nak typo ke..nak sy buat class menaip? :))

Post a Comment