Thursday, March 1, 2012

Silence

Posted by SHIDA at 3/01/2012 08:32:00 AM
Morning all...
Lama sungguh kot aku x update blog...Jap nak check bila last update..
12 Februari 2012 - Lama gak tu..
Bz woman la katakan...Cewahhhh...

Eksheli, aku xde idea nak mengayat kat dlm blog ni sebab semua idea xleh kuar..Otak cramp.
Hari ni aku terasa lega sikit setelah present task kat Dato', so emosi yg semalam terkeluar ckit berserta air mata makin berkurangan, mudah-mudahan hilang terus la..X larat nak pendam dah..Lalala..

Thank to akak sebab ajak kite g gelak2 mlm td...



H21?Uishhh..seat hujung tepi dinding..Tapi berbaloi sebab kitorg bole gelak sepuas2 hatinya..
Aku gelak sampai x bole gelak..Aishhh, camne tu?Korang penah rasa tak camtu..Gelak sampai x bole nak gelak dah..*Abaikan..

K la..Mau sambung buat kja..Setelah berminggu2 berhempas pulas on design and multimedia, hari ni aku kembali ke alam nyata...CODING!!!!!!!

0 comments:

Post a Comment