Wednesday, July 28, 2010

Old Skewl

Posted by SHIDA at 7/28/2010 08:25:00 AM
Setiap pagi aku mesti dengar Radio Sinar FM..KE,SY & Krill mmg slalu buat aku gelak sorang2 dlm keta..Dah serupa mcm org gile..hakhak..Lagu yg diperdengarkan?Memang lagu-lagu lamala..Tapi best gak lagu-lagu lama ni..


Pagi ni aku dengar lagu "Ku Ingin Bahagia" nyanyian Rina Rahman. Actually aku dah slalu dengar lagu ni..Memula aku wat derk je tp bila dah banyak kali dengar,syok pulak..Dan baru hari ni jugak aku tau siapa penyanyi die..Dan baru hari ni jugak aku melihat wajah penyanyi nye..haha


Ini la Rina Rahman..Mmg eksotik wajahnye kan..hehe..Ok,sekarang aku nak share lagu yang aku dah dengar banyak kali tapi pagi ni baru pagi aku perasan lagu ni best..KU INGIN BAHAGIA.





Sekarang ni yang menjadi persoalan..Sesuai ke tajuk POST aku ni ngan content nya?

0 comments:

Post a Comment