Sunday, May 29, 2011

Karak

Posted by SHIDA at 5/29/2011 03:56:00 PM

Actually aku nak update blog malam td tapi x mampu dah aku nak mengongkat mata..Ngantok..
Semalam aku tgk KARAK ngan Ela, tiket aku dah beli sejak hari Jumaat..Punya la excited nak tgk..:))..Thanx babe sebab ko sudi layan kerenah aku =))
*Minah ni paksa rela tgk cite ni..:))






Aku, klau bab nak bg STAR brape aku mmg x pandai..So sape yg nak tgk beli je la tiket, tgk..
Yang aku perasan la kan, cite ni...Ela kurang menjerit..Aku x pasti sebab kurang seram or ade mamat dok kat sebelah dia..Mamat tu duduk je...

"Babe, tukar tempat jom.."
"Hotak ko..Ketara la klau tukar time ni!"

Babe, ko mmg btol2 nak carikkan jodoh utk aku ke?=))

Ok, berbalik kepada cite KARAK ni..Aku suka part yg last sekali..Aku x kan lupa sampai bila-bila..

"Brooo..Brooo...Brooo"
*Nak tau?Tgk la sendiri...:))

Dan satu scene yang masih terngiang2 di telinga aku...

"Encik......Encik.....Encik nak hantu yang takde kepala macam ni ke....." <<< nada sangat seram hokay!

Lepas abis cite, kitorg terus balik...Tp b4 tu..Sebenarnya Ela dah plan awal lg..Time tu aku kat rumah kenduri...
Kitorg g jumpa Cat @ Kanda :D
Pastu xtau nak g mana lak...So, aku ngan Ela amik keputusan g MPH kat Wangsa Maju..
Then, kitorg lepak la kat Big Apple..ngeee :D






Makan mengalahkan Ajiq =))



Comotnya ko amik pic aku time ni babe :(( Huwaaaa



Ni muka segan silu ke hape? =))

Time lepak ni, kitorang borak la pasal "Hal Dunia + Hal Semasa"..Kami saje yg tahu...:D


* Nanti senang2 kite lepak sama lg yer...;))

0 comments:

Post a Comment