Tuesday, May 24, 2011

Lelong..lelong..lelong

Posted by SHIDA at 5/24/2011 10:31:00 AM
Minyak ke Sushi?

I likeeeee =))

Bila sampai time aku weng, semua aku layan..

Minyak - someone yang telah dikenalkan & dikenakan oleh dak Ela. Sekarang dia ada di lautan Vietnam.

Ela : Dot, aku tgh chat ngan jodoh ko ni..

Aku : Bongek!!Mandai2 je ko kan..

Ela : Dah ok ni ngan taste ko..29, tp gelap ckit la..Sebab minyak kan =))

Time aku vc ngan dia, dia cakap..Dia selalu pegi oversea around Asia. So dengan agak sengal aku tanya..

"Awak x g London ke?Kalau g London sy nak ikot.."

"London mana ada minyak syg oi!!!!!!"

* Bnyk lagi story, tp aku maleh nak type dah..Hahaha

Sushi - someone yang aku kenal sendiri, keja kat Toyota. Dia pernah tanya pendapat aku..Either want to continue on Toyota or go to Samsung. Kalau ikot cadangan aku teruskan kat Toyota sebab dia dah stabil kat situ tp dia kata Samsung offer kat dia 2k lebih dari gaji sekarang..
Blablabla..Borak sampai ngantok..

Sebenarnya aku nak share ni..Malam tadi aku vc ngan Sushi..Tengah2 borak, dia kata ada call in..I said, "ok"..I thougt he end our call but dia biarkan je..So aku dengar la perbualan dia..
Demmmm!!!!!
He spoke on Japanese!!!!

Either


or






* Salah tak aku buat camni...Saja suka2 kan..Bukan serius kot :(

0 comments:

Post a Comment