Tuesday, June 21, 2011

Aku geram ni!

Posted by SHIDA at 6/21/2011 06:39:00 PM
Hari ni aku half day kat atas and half day kat bawah..Kira terer gak la aku kan, bole buat pelbagai keja..Mode bangga diri : ON.
Tadi lepas aku siap print keja aku, aku tolong la staf kat Wireless..Student ramai kan..Sian lak dia sorang2..Lepas sorang, sorang aku settlekan..Then, sampai orang ketiga..Dia bole tanya aku soalan..

Sambil buat muka belagak..



"Staf baru ke kat sini?Reti buat ke x?"

Demm la wei!!!Kira bgs aku nak tolong ko kan..Kang aku skip panggil org lain baru ko tau..Aku tau la ko student..Aku dulu student gak, xde la belagak mcm ko..
Dia tanya aku soalan camtu sebab aku x dpt settle kot sorang student b4 dia..Ala, bukan masalah besar pon..Aku just salah masuk MAC address, tu pasal xleh konek!
Silap aku la sebab x pakai spek..Aku blur no 0 ngan 8..


*contoh : yang buat mata aku bertambah kabur

Tapi apsal ko nak tanya soalan camtu kat aku?Tak penah la student lain buat perangai camtu even kami terkebil2..Yer la..bukan job scope aku kot..Aku tolong je..Keja aku belambak lagi nak kena buat..
Lepas siap configure laptop dia, aku langsung x bercakap..Tolak tepi laptop, pandai2 la ko nak berambus kan..

Wakakakakakakaka

Handnote : Aku tolong sebab tgk ko mcm resah menunggu..Then ko buat perangai camtu kan.Bagus!

0 comments:

Post a Comment