Saturday, June 25, 2011

Datang kembali?

Posted by SHIDA at 6/25/2011 12:04:00 AM
Aku dah tak tau nak kata apa..
Aku penat rasa macam ni..
Ada sesape nak tukar ngan aku tak?

Bila cakap pasal jodoh, masih teringat2 waktu aku berborak ngan Hajar..Aku tanya dia camne yang dikatakan andartu. Ajal maut jodoh pertemuan di tangan-NYA..Aku bagi satu situation kat dia..
Contoh la, ada sorang pompuan dah tolak lamaran sorang lelaki..Tapi dah tertulis lelaki tu adalah jodoh dia. Dia dah reject..Adakah pompuan tu tak akan kawen sampai bila2?

Hajar kata, dia pernah dengar satu ceramah. Ayat lebih kurang cam aku. Ustaz tu kata jodoh kita dah tertulis dengan sape..Cuma cepat atau lambat..Kalau dah tertulis dia adalah jodoh kita, walau apa cara sekali pun, walau apa pun yang berlaku..Jodoh tu akan datang balik kat kita..

So..Apa yang aku cuba sampaikan sekarang ni? Aku xnak cakap pape..Sape yang tau kisah aku, thanx a lot..:)




0 comments:

Post a Comment