Thursday, May 20, 2010

Gatal Nak Mampos!!Teettttttttttt

Posted by SHIDA at 5/20/2010 09:13:00 PM
Aku rasa macam nak bercerita panjang hari ni.

Tadi,ada sorang kawan chat(aku pon tak kenal siapa dia,layan ja la) call.Sambil bercakap dengan dia, aku menguap.Boleh bayangkan tak?

KC : Ishh, U ni..menguap..besar bukak mulut.

Dia nampak kah mulut aku ni?Aku bukan 3G dengan dia pon.

Aku : Eh, I menguap tutup mulut dengan tangan. U nampak ke mulut I terbukak luas?

KC : Ada seorang perempuan bercakap dengan I. And than dia menguap. Ooopps, terus dia cakap "Alamak, I lupa nak tutup mulut I" (tutup dengan tangan). Dia kata klau orang lelaki tengok mulut seorang perempuan terbuka luas, itu bermakna 'tu' pon besar.

Aku : So, ade I kesah?Dah..dah..x perlu nak cakap kat I benda2 camni..Ok la..I nak solat..Bubye.

KC : Ok, bubye.

Gatal betol mamat ni!!



Siang tadi aku mesej dengan TL aku. Dia cakap dia tengah kumpul duit. Tahun depan insyaallah jadi. Aku???Berbunga riang.Yahooooo!!!

Aku pulak yang rasa aku gatal.



Paaapppp!!!!
Adoi la nyamuk ni.Apsal gigit kaki aku?Gatal Nak Mampos!!!

2 comments:

mEntEgA tErbAng on May 20, 2010 at 9:55 PM said...

yeah2! nk tawen dahh~

shida on May 21, 2010 at 8:06 AM said...

sy ade tulis nak kawen ke?

awk ni..malu sy tau~ (ala-ala kucing siam yg miang)

Post a Comment