Sunday, May 23, 2010

Komen dari pengkritik depan TV.

Posted by SHIDA at 5/23/2010 12:39:00 AM
Lepas aku baca blog Dila, aku pon nak komen jugak :

TEMPAT KELIMA:

Ewan
aku mmg dah target die dapat no 5.Aku rasa single die nanyi dlm VC lg best dari live


TEMPAT KEEMPAT :

Maulana
aku rasa die x layak no 4 sebab aku target die out masa Ain diumumkan terkeluar.Aku pon xtau nape aku bole tulis camni tp ni mmg dari luahan ati aku..so,jgn marah hokayy..Aku mmg target Ain yg pergi ke final sbb dari konsert prelude aku dapat rasakan suara Ain mcm suara penyanyi antarabangsa berkulit hitam.Serak2 basah gitu..


TEMPAT KETIGA :

Daus
aku x kisah la sape dapat no 3.


TEMPAT KEDUA :

Adira
aku x sangka camne die bole dapat no 2,sbb aku bayangkan die no satu.Alasan,die org Sabah.Undian mmg kuat.Tp terbukti peminat dah pandai memilih artis berbakat bukan kenegerian.


TEMPAT PERTAMA :

Shahir
aku tepok tangan sambil melompat dan menjerit hoyeahhhh.Adakah aku suka?Jangan jawab.



Yang menjadi tanda tanya sekarang ni. Adakah pelajar2 AF tahun ni beruntung sebab dapat pengetua yang kaya raya yang mempunyai studio sendiri?
Yang menjadi tanda tanya jugak,siapakah pencipta lirik dan pencipta lagu untuk finalis2 AF tahun ni? (aku x prasan pengacara ada umumkan or ada sebut dalam diari mingguan)
Yang menjadi tanda tanya lagi sekali, adakah VC2 finalis dan Ain terhasil lebih awal sebelum mereka keluar dari akademi atas tajaan KRU?

Yang aku perasan, di setiap VC mereka tertulis Astro Entertainment/KRU Studio

0 comments:

Post a Comment