Monday, August 2, 2010

AJiq..Ajiq

Posted by SHIDA at 8/02/2010 11:12:00 AM
Weekend aku yg lepas dipenuhi aktiviti bersama dengan keluarga. Jogging, shopping, breakfast, lunch n dinner..

Shopping : Aku dapat hadiah camera dari mama - Olympus FE4020, thanx mama..i love u..

Dinner : Legend Hotel - bersebelahan ngan PWTC..haishhh..pegi tgk tilawah al-quran lg berpaedah kan..haha

Lunch : Aku masak spegeti..Aku ingat abah xreti nak makan..Bila aku tgk die tambah lagi..Terlintas dalam hati.."sedap ke aku masak?"

Tapi aku nak share benda lain..ayat poyo dari seorang budak lelaki yg poyo..Ajiq a.k.a Si Kontoi




*sila fokus pada tuala di leher budak ni

Sebelum makan, budak ni pergi ke dapur untuk mengambil tuala.. Dengan selamber die kibas2 tuala tu dan letak kat leher die.. Aku terkesima dengan kelakuannya..


Abah : Kenapa Ajiq pakai tuala kat situ?

Ajiq : Nampak macam orang kaya..
(sambil menguyah..muka xde perasaan)

0 comments:

Post a Comment