Monday, August 30, 2010

Kereta Mewah vs Kereta Kurang Mewah

Posted by SHIDA at 8/30/2010 11:28:00 AM
Malam tadi aku teman cik Rean hantar cousin die kat UiTM Shah Alam..Agak banyak jugak kereta di sekitar Shah Alam..Senang cite malam tadi memang banyak kereta di sepanjang perjalanan la.

Masa on the way nak ke UiTM, cik Rean telah dipintas oleh sebuah kereta mewah.Rupanya kereta tu pon mahu ke tempat yang sama, "UiTM Di Hatiku".

Ok la,straight to point..Aku rasa x puas hati bila guard tahan kereta yang dinaiki oleh kami-kami tapi kereta mewah tadi tak ditahan pon. Nak kata seseorang kat UiTM tu tapi yang drive nye muda je.

Aku : Apsal kereta tu tak kena tahan?Ada sticker ke?

Rean
: Biasa la..Kereta mewah..Mana2 pon lepas..


Tu la dia, hanya membawa kereta mewah dah dibeza-bezakan kepentingannya..Manusia-manusia. Lepas ni aku pon nak bawak kereta mewah dan besar.. Biar takde siapa berani tahan aku. Haha

Kereta mewah insan tersebut




Kereta kurang mewah kawan aku




Bakal kereta aku yang mewah lagi besar..Miahahaha




* kereta idaman aku Honda Accord 2.4..ngeeeee:D~

3 comments:

Unknown on August 30, 2010 at 12:18 PM said...

hahahaahaha..so kiutt maa..hahaha..bli okehh..leh i tmpang naek..hahaahah

SHIDA on August 30, 2010 at 12:21 PM said...

@Siti Zulaikha Bt Abu Bakar

U nak tumpang kereta yang mana satu ni?Kereta kebal ke kereta idaman i?
haha

Unknown on August 30, 2010 at 12:35 PM said...

hahaha..kete mne2x stu pn boleh..hehehe

Post a Comment