Friday, December 9, 2011

Jatuh sayang~

Posted by SHIDA at 12/09/2011 03:39:00 PM
Ye..Aku dah mula jatuh sayang dengan..............................



CODING!!!



Seriously before ni mmg aku xnak langsung amik tau pasal benda ni..Even time blaja dulu pon aku pandang sebelah mata je sebab kawan2 aku semua terror tang ni..So aku tumpang je la dgn keterroran diorg tu..
*Majoring multimedia, sah2 la xmo pandang SQL kan...Hakhakhak

Sekarang ni, bila dah masuk alam pekerjaan (konon je), baru la aku tau betapa pentingnya pengetahuan terhadap benda alah ni..

Di atas tunjuk ajar 'kakak terror', aku dapat menimba ilmu walaupon sebesar kuman..Thanx kak!




Nampak ke?Tak nampak kan?Hahaha..
Hanya untuk mendapatkan SATU data dan hanya beberapa baris coding, ia memakan masa EMPAT hari untuk menyusun atur steatment tersebut..

*Berpeluh~

0 comments:

Post a Comment