Saturday, December 24, 2011

Kecik Hati~

Posted by SHIDA at 12/24/2011 12:11:00 AM
Mode : Jiwang
Background music : Takkan Pisah (Eren)

Adoii..Tgh nak update blog kuar pulak lagu jiwang..
So aku nak berjiwang la mlm ni (asyik nak main2 hati lak sejak kebelakangan ni kan?)

Td time aku kat opis, Unta call..

Unta : Sorry awk..Sy rasa sy dah abaikan awk seminggu dua ni..

Aku : Ermmm..xpe la klau awk perasan..Sy saje xnk cakap apa2..

Demi nak mengambil hati aku yg semakin kecik ngan dia, dia janji nak dtg umah esok..Konon nak celebrate besday mama sesama..Siap nak buatkan cheese cake..
Hellooo,aku dah booking dulu nak buat cheese cake, xyah la nak potong :-w


*Tunggu dan lihat apa yg bakal terjadi esok..Aku dah dingin dah ngan si Unta ni :-w

2 comments:

lady dyha (",") on December 24, 2011 at 9:50 AM said...

jgn cepat sangat amek mood 'dingin' tu deq non ooiii...adatla tu bercinta ader masam manis, ader naik turun baru best klu mendatar jer x thrill la yarnk...

SHIDA on December 24, 2011 at 7:34 PM said...

@ Kakak :

Tetiba nak sampai mood dingin..Tapi ku tahan jua..
Dia call,layan seperti biasa even time tu sebak nak mampos bila dia mintak maap..haha

Post a Comment