Tuesday, December 6, 2011

Skincare

Posted by SHIDA at 12/06/2011 08:29:00 AM
Hari ni aku saje2 gatal nak update blog pasal skincare..Bole?Ofkos la bole..Sebab blog ni kan aku yg punya..Haha

Dulu mmg berlagak macam org kaya..Pakai nak mahal2 je..Tapi hasilnya camtu gak..Makin teruk pon ye gak..Haha..Mmg aku bnyk kuar duit time pakai produk yg lama..Tapi kini tidak lagi.
Tidak perlu nak membuang duit beratus2 or beribu2..




Tadaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!~







See.......

Mmg rojak btol benda yg aku pakai kali ni..Hahaha..Semuanya MAMPU MILIK..Jangan risau..:D
Benda2 ni aku pakai tetiap hari..Tak la banyak mcm Clinique dulu..Sebelum nak g kja tonyoh sana tonyoh sini..Setengah jam duduk depan cermin..Aishh..Masa itu kan EMAS...

1 ) Cleanser - Aku rasa aku serasi dengan cleanser ni..Produk ni diperkenalkan oleh aunty saleswoman kat Watson..Dia kata anak dia pon pakai..Aku pon dengan rasa kurang yakin mencubanya..Alhamdulillah..Serasi bersama :P

2) Toner - Memang sangat murah toner ni..RM5..(Bak kata mama,kulit aku ni bole pakai yg murah je..xyah nak pakai mahal2..Cett)

3) Lotion - Lotion pakai kat muka?Kira mcm pelembab la ni..Haha..Aku baru try..Tapi aku rasa mcm ok sebab selalunya klau aku pakai yg lain mesti kulit rasa gatal2 (Dah serupa beruk garu2 muka)..Tapi kali ni ok pulak..*Masih dalam proses percubaan

4) Mask - Yang ni pakai seminggu sekali..Tp mmg best..Time nak cabut..Perghhh..Mmg keluar la segala kekotoran..Bukan saja dari kulit muka, dari mata pon keluar..Sampai keluar air mata tu time nak cabut..Haha..Tp mmg best..Sakit seminggu sekali apa salahnya kan?

Actually kulit aku ni kulit berminyak, sensitif sebab tu nak try macam2 tak berani..Lepas ni maybe aku akan tambah serum untuk kulit lak..Tp bukan sekarang..Dalam 2 3 minggu lagi..Hikhik


0 comments:

Post a Comment