Friday, March 18, 2011

Akhirnya..

Posted by SHIDA at 3/18/2011 04:19:00 PM

Fuhhh..Akhirnya aku muncul kembali setelah menyepikan diri untuk mencari ketenangan..Ok, aku tipu!
Ni semua gara-gara Celcom la! Tapi aku x salahkan Celcom sebenarnya..Aku salahkan tempat yang aku bayar bil. Dia x update akaun aku..So arini aku dah bayar RM68 kononnya untuk settlekan line aku yang dah kena barred. Hello! Aku belom penah bayar bil sebulan dua kali hokay!
Pastu gadis di kaunter tu pon berkata :

Gadis Biru : Cik last bayar RM78..

Aku : Eh, ye ke?Rasanya RM70 kot..Jap saya tgk resit. Ha..RM78 bayar masa bulan 1..That means awk x update akaun saya sebab tu saya kena barred!!

Takpe la..Benda tu dah settle..Aku pon dah bole online..
Tapi sekarang ni aku nak carik idea camne aku nak cakap kat inchik bopren xyah bayarkan bil aku tapi masukkan cash dalam akaun aku!




0 comments:

Post a Comment