Friday, March 18, 2011

Senyum

Posted by SHIDA at 3/18/2011 06:18:00 PM


Sedang aku update blog kisah Celcom, tetiba no 012-336.... naik kat enfon aku. Nak angkat ke tak..Nak angkat ke tak? Sebab aku dalam mode merajuk dgn dia.
Aku angkat gak la sebab serius memang x bole nak reject.
Suara memang sangat ketat..Seketat spender size S untuk montot size XL..
Tapi dia memang pandai mengubah mood aku dari ketat ke longgar :)

Nak cerita ke dalam ni?Tak yah la..Kang tetiba inchik bopren terbukak blog aku ni camne?
Tammmmmmaaaattttttttttttt

Handnote : Kanda Cat, dinda tgh senyum ni..:)

2 comments:

Unknown on March 18, 2011 at 6:29 PM said...

kanda tau dinda pasti tgh tersenyum smbil mengenangkan bait2 ayat dia td kan kan kan....=)

SHIDA on March 18, 2011 at 6:39 PM said...

@Miszy Cat

ofkos la kanda..
menantu balik 2 3 tahun lagi...huwaaa...bongok btol =))
owhh...jeritan terakhir before letak phone 8->

Post a Comment