Saturday, March 19, 2011

Budget

Posted by SHIDA at 3/19/2011 09:38:00 PM
Fuhhhh...Xyah la aku mengeluarkan duit nak g soping kat IKEA tu..Haha
Niat di hati nak beli satu meja agak comel sizenya sesuai ngan bilik aku yg kecik ni..
Harga pon berpatutan la, RM49..
Setelah aku pusing2 satu umah, luar dan dalam (bunyi cam size umah sebesar padang bola je kan),
aku curi satu meja kat luar bilik aku.. Curi secara halal la, sebab barang dalam umah aku kan..Hahaha
Nak puaskan hati sendiri, aku kebas kain penutup meja mama aku..Tadaaaaaaaaa..Jadi hak milik aku lak..Hahaha

*Sila abaikan benda yang bersepah2 tu yer :D

Disebabkan siang tadi memang aku x g memane, so dengan rajinnya aku mengkreatifkan diri sendiri dengan membuat bekas menggunakan barang terpakai..
Bekas apa????????

Pertama :

Apekah ini? Ini la dia..bekas Pantiliner!!Derrrrrr, ko memang xde kja kan Shida..Hahaha

Kedua :



Tadaaaaaaa...Bekas kapas muka..Aku rabakkan plastik dan aku pindahkan ke kotak ni..Kotak ape? Kotak innershineeeeee =))..Bekas hadiah Ajiq dari Ela..See, berguna gak kat aku kan..Haha

Betapa terserlahnya keboringan aku harini!!

0 comments:

Post a Comment