Monday, March 21, 2011

Zaman Dah Berubah

Posted by SHIDA at 3/21/2011 11:43:00 PM


Ok, cuba teka ni ape? Pandai...Pisang...
Time student tengah beratur depan aku, aku cakap...

"Jap, sy nak amik gambar"

Ni bukan buah pisang untuk di makan tau..Tapi ianya sebijik pemadam!Haha
Aku terpikat sampai tanye la kat budak tu beli kat mana..
Aku tunjuk kat Rean..Dia gelak..Apsal gelak?!!!

Otak aku suci k..Haha

Zaman dah berubah..Time aku sekolah dulu-dulu, pemadam semua stok kotak-kotak..Gambar bendera la, gambar kereta la..Tu yang murah la..


Kalau ada duit simpanan lebih, beli yang bentuk bunga-bunga,buah-buahan..Kalau dapat pakai pemadam camtu, dah kira paling popular la kat sekolah..



Dulu pemadam 2D, sekarang pemadam 3D pelbagai bentuk..
Berbalik kepada pemadam bentuk pisang tadi, camne la org yang cipta pemadam tu bole terfikir nak buat bentuk pisang kan?
Agaknya apa jantina org yang cipta pemadam tu?Laki ke pompuan? Dah kawen ke blom?

Jap!!!!!

Apa motif soalan2 aku ni?!!

2 comments:

Unknown on March 22, 2011 at 8:51 AM said...

picanggggggggggggggggg=))=))nyum2 i loike it=))=))

SHIDA on March 22, 2011 at 8:58 AM said...

@Miszy Cat
dinda sangat teruja tgk benda alah tu mlm td..haha

Post a Comment