Saturday, March 5, 2011

Birthday..

Posted by SHIDA at 3/05/2011 12:38:00 AM


Yeaaa...Today is my birthday...27 dah..Agak banyak angka tu kan..
Tapi malam ni jugak,nape ntah..Aku rasa mudah sangat air mata aku mengalir.. :(
Aku xtau nape?

Maybe..Aku menunggu ucapan dari seseorang yang aku harap dia ingat tarikh ari ni..
Tapi hampeh!!! Abaikan..
Yang paling aku tunggu ialah insan yang mempunyai tarikh lahir yang sama dengan aku wish kat aku..Aku tau,itu tak mungkin berlaku..Tapi.....:(

Orang yang pertama wish kat aku...ELA..Depan pintu KUMON!
Aku terkejut..

Ela : Happy birthdayyyyyy!!!!!

Aku : Woit..awalnye...blom lagi la..

Ela & Aku : KhaKhaKha

Kalau sesiapa yang perasan status YM aku malam ni..

"Bedot dah buat aku mengalirkan air mata mlm ni..aku sayang ko Bedot :(("

*Ela a.k.a Bedot (dalam dunia cyber)

Tepat jam 12.15am tadi, dia text aku..

"Hepi besday babe. Semoga berbahagia disamping aku..Muahahaha"

Memang ayat tu berbunyi macam lawak kan? Tapi aku menghargai sangat2 ucapan dia tu..
Sebab b4 ni time besday aku, dia ada kat sini..Tapi malam ni dia bertolak ke Pahang.
Gathering bersama2 opismate dia..:((
Babe..Jaga diri leklok... :(
Aku sayang ko!Thanx sebab ko sudi jadi kawan aku..Yang selalu buat aku gelak..Yang selalu berkongsi cerita..

Mode : Apsal aku emo je malam ni?


*ketika Bedot telah menamatkan zaman bujangnya..haha

Handnote : Jangan buat2 lupa lak ape yg aku nak :-"

3 comments:

Unknown on March 5, 2011 at 4:29 PM said...

sweetnya dinda ada bestfreind cm ni...apapun hepy besady dinda n kanda doakan relations korg ni kekal smpi ke akhir hayat..sweet sgt2..huhuhu

p/s:sorry sbb kanda lambat wish sbb smlm kanda tergolek tido lpas mkn ubat

SHIDA on March 5, 2011 at 4:34 PM said...

@Miszy Cat

aminn.. (bedah..aku bukan seru bapak ko k..hahaha)

its ok kanda..;)
kanda tu kna jaga kesihatan :-*

mangkok Ayun bt mangkok Tingkat on March 14, 2011 at 11:25 AM said...

adehhh menetes air mata aku ... moh tutti frutti

Post a Comment