Wednesday, March 9, 2011

Hangout..Lalala

Posted by SHIDA at 3/09/2011 05:48:00 PM
Pagi-pagi lagi Ela dah msg aku.."Aku test pg ni..Pastu moh kite kuar"..
Aku dengan mamainye membalas.."Pais x kja ek?Moh la"
Dengan segera aku menyiapkan kerja yang aku perlu siapkan.
Kerja? Rutin harian aku la..BIBIK..=))
Actually,dah lama rasanya tak keluar bertiga ni kan babe?

1st place yang kitorg pegi, Pertama Kompleks..Usha DSLR.
Atas tujuan apa?Biarlah ia menjadi rahsia buat masa ini..
2nd place, jln TAR..Saja ronda-ronda dan keluarkan duit ~ bole dikategorikan meronda ke?
Seperti kebiasaan, dah sampai jln TAR pe lagi yang di beli kalau tak tudung kan?Aku rembat 2 helai..Ela rembat 3 helai..Ok,dia menang!
Then, kitorg pegi makan..

Secret Recipe ( Biasa la..Mana lagi nak makan klau dah selera omputih ni..Haha)

* Sphagetti Tomyam (mesti ko xnak order dah kan pasni?)


*Secret Recipe Fried Rice With Satay


*Sphagetti Bolognese (Chicken)

After that kitorg pon bergerak ke parking kereta..But before tu singgah kejap kat Clinique. Pais usha perfume.

Aku : Perfume aritu dah abis ke?

Ela : Banyak lagi..

Aku : Dahtu nak beli lagi ke?

Pais : Kat endon nanti ada jual x? (dengan muka yang sangat serius)

Aku : .......................................

Aku blur kejap!!

Ok, gerak ke parking kereta.
Masa sampai tadi, kitorg nak cari parking..Then follow satu kapel..Bapak melenggang jalan..Lantak la..Follow gak..Kami park kereta di tempat yang kapel tadi park.
*Flashback la pulak!
Masa kami nak ke kereta, ada beberapa kereta yang sedang mencari parking.

Ela : B, jalan slow-slow (langkah perlahan satu demi satu)

Pais : Jom kita masuk celah ni..

Aku : *Hahahaha

Pais : *Siap nyorok belakang kereta tu..Punya la dengki xnak bagi parking.

Aku : *Dalam hati..Adehh..gila kawan aku sorang ni (Sambil gelak sakan)

Aku rasa rugi sangat x snap pic masa adegan tu..Haha

Next destination..
Konon nak layan midnight malam ni..Hikayat Merong Mahawangsa..(Macam dah kuar..)
So, g Tesco Kepong..Usha tiket kat sana mana tau ade midnight ke..
So sad, diorg x amik movie Malay.

Tak tercapai la hajat kitorg..

Before g check ada ke tak movie tu, Pais stop jap jumpa sahabat2 beliau yang sedang melepak dalam waktu kerja.. (Ok ke ayat aku ni?Kena saman x nanti?)
Aku ngan Ela lepak dalam kereta sambil story about our future..Cewahhh..cakap omputih gitu..Our future?!OMG!
Maksudnya - cara untuk mendapatkan pendapatan yang lebih lumayan la senang crita...haha
Sambil2 tu..Klikkkkkk!!!


*Like-like angel gitu..Khekhekhe

Dah la..Nak tengok crita Kejora & Bintang (ahhhh..sakit jiwa tgk crita ni..tapi..Layan gak..haha)

See u next entry...Daaaaaaa

0 comments:

Post a Comment